ثبت مشاور

گپی با اشرف اسماعیل یکی از کارگردانان بازی

تاریخ : 1396.05.05
نظرات : 0

گیم کینگ : وقتی با یک بازی اوپن ورد مواجه میشویم اولین سوالی که به ذهنمان میرسد وسعت جهان بازی است ، کار گردان عنوان Assassin’s Creed Origins به تازگی دیدگاه خود را درباره این بازی در گفتگو با وبسایت گیم اینفورمر مطرح کرده است.

 

 

بازی رایانه ای

 

 

 

اشرف اسماعیل کارگردان Assassin’s Creed Origins در این گفتگو عنوان کرد به دلیل ماهیت متفاوت این بازی نمیتوان دنیای این بازی را با نسخه های پیشن مقایسه کرد ولی بازی در جهانی به مراتب بزرگ تر از Assassin’s Creed IV: Black Flag جریان دارد.

اگر بخواهیم جهان بازی را با نسخه‌های پیشین مجموعه مقایسه کنیم، نمی‌توانم آمار دقیقی ارائه دهم ولی دنیای بازی حداقل دو برابر بزرگ‌تر از هاوانا در Black Flag است.

وی افزود وسعت دنیای بازی در برابر جزئیان آن اهمیت زیادی ندارد.

به نظر من بزرگی جهان مساله خیلی مهمی در یک بازی نیست. بلکه جزییات بازی ، محیط و کار‌هایی که می‌توانید انجام دهید است که اهمیت دارد . همچنین حس زنده بودن یک شهر اهمیتی به مراتب بیش‌تر در مقایسه با بزرگی آن دارد. به همین دلیل ما در Assassin’s Creed Origins ترجیح دادیم ماموریت‌های مختلفی را در هر شهر قرار دهیم تا هر یک از آنها حس و تجربه متفاوتی را القا نماید.

 

Assassin’s Creed Origins در ۲۷ اکتبر سال جاری برای PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

گیم لایو

کلید واژه ها :
نحوه ساخت بازی
دسته بندی :  مقالات

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

بالا